دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

شاید بتوان گفت یکی از بهترین مدل هایی که پرشیا خودرو موفق به اخذ جواز واردات آن شده است، ب ام سری 6 باشد. این خودرو، که طراحی خارجی آن توسط یک ایرانی به نام نادر فقیه زاده انجام شده، چنان زیبا، شکیل و عضلانی است که در بازارهای جهانی نیز چشم ها را مجذوب خود می کند چه برسد به بازار محدود و بسته داخل!پرشیا خودرو می تواند برای مدل های کوپه، کروک و گرن کوپه (Gran Coupe) و در مدل های 640i و 650i ثبت سفارش کند و همچنین نکته قابل توجه این است که مدل پرقدرت M6 نیز در این لیست دیده می شود.
اما زمانیکه به اعداد و ارقام این خودرو نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که چرا ب ام و چنین اعتبار و محبوبیتی در بازارهای جهانی دارد. پیشرانه مدل 640i از نوع 6 سیلندر 24 سوپاپه به حجم 3 لیتر است که توانایی تولید 320 اسب بخار را دارد و این آلمانی وحشی را در 5.5 ثانیه به مرز 100 کیلومتر در ساعت می رساند. اما با چنین پیشرانه قدرتمندی، مصرف سوخت آن در شهر 10.9، در خارج از شهر 6.2 و به صورت ترکیبی 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است و اینجاست که قدرت یک کمپانی در تکنولوژی ساخت یک موتور مشخص می شود. برای مثال پیشرانه یکی از خودروهای موجود در بازار (مدل 2013) با حجمی بیشتر (3.8 لیتر)، تنها 28 اسب بخار بیشتر تولید می کند (348 اسب بخار) و نه تنها در شتاب کندتر از سری 6 است (5.9 ثانیه) بلکه مصرف سوختی بسیار بیشتر (12.9 لیتر) نسبت به این آلمانی دارد. البته اصلا منظورمان هیوندای جنسیس کوپه نیست! ولی باید این را هم ذکر کرد که سری 6 بیش از 3 برابر جنسیس کوپه قیمت دارد.
قیمت ب ام و سری 6 جدید از ب ام و X6 xDrive50i بیشتر است یعنی در صورت ورود، قیمتی بیش از نیم میلیارد تومان را برای آن انتظار داشته باشید. با این قیمت شاید کمی شک و تردید به وجود آید چون در این رنج خودروهایی مانند پورشه نیز حضور دارند، اما قطعا ب ام و برای این رویارویی نیز فکری کرده است. با توجه به محبوبیت سری 6 در بازار داخل، باید منتظر ماند و دید که آیا مدل جدید این خودرو نیز می تواند موفقیت قبلی را تکرار کند یا خیر.

[ جمعه 10 آذر 1391برچسب:ب ام و سری 6,بی ام و, ] [ 1:6 ] [ مورتال ]

 

جی پاور با اضافه کردن پکیج G1 V8 Hurricane RS به سری M1 کوپه ، سریع ترین ب ام و سری 1 را خلق کرده است .

این پکیج درصندوق عقب و هودی کربنی بر M1 کوپه پوشانده و چرخ هایش را با رینگ های آلیاژی 20 اینچی مزین کرده است . سیستم تعلیق coilover ، سیستم ترمز جدید با دیسک های کربنی سرامیکی و سیستم اگزوز ضد زنگ اسپرت از دیگر مواردی است که به سریع ترین سری 1 دنیا اضافه شده است . اما مهمترین تغییرات در زیر هود به وقوع پیوسته ، جایی که مهندسین جی پاور به جای موتور 3 لیتری 6 سیلندرمجهز به توربوی دقلو ، موتور 4 لیتری V8 مجهز به سوپرشارژر را جایگزین کردند و طوفانی با قدرت 600 اسب بخار و گشتاور 580 نیوتن متر پدید آوردند . اضافه کردن جعبه دنده دو کلاچه به این پیشرانه این خودرو را قادر ساخته تا به شتاب صفر تا صد 4.4 ثانیه ای ، شتاب صفر تا دویست 12.7 ثانیه ای و حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند .

 

[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:بی ام و,عکس بی ام و, ] [ 21:9 ] [ مورتال ]

چند روز پیش، بی‌ام و اعلام کرد که از نسخهٔ محدود و منحصر به فرد X1 رونمایی خواهدکرد و همچنین تصاویری از آن را به نمایش گذاشت، این شاسی بلند Power ride Edition نام گرفت و قرار است ماه آینده به طور رسمی در نمایشگاه لس‌آنجلس پرده برداری شود.

طبق گفته های بی‌ام و، X1 جدید بر پایهٔ xLine که مدل اصلی است طراحی شده است و دارای رینگ‌های 18 اینچی می‌باشد.

بی‌ام و روی سقف این خودرو وسایل اسکی را نصب کرده است که آرم شرکت بی‌ام و روی آن خرده است و این خودرو را به خودرویی محبوب برای اسکی بازان تبدیل کرده است. باید گفت که رنگ نارنجی و طرح گرافیکی روی آن تداعی کننده تصویر یک روباه است، و واقعاً چشم را به خود خیره می‌کند.این رنگ به داخل خودرو نیز نفوذ کرده است و در کنار تودوزی چرم، ظاهری جذاب تر به وجود آمده است.

کمی دربارهٔ موتور این خودرو صحبت کنیم، برای این خودرو دو نوع موتور در نظر گرفته‌اند:مدل xDrive28i با موتور چهار سیلندر که قادر است 240 اسب بخار نیرو تولید کند. مدل xDrive 35i با موتور شش سیلندر توربو که قادر است 300 اسب بخار نیرو تولید کند. هر دو مدل چهار چرخ متحرک است.

قیمت این خودرو هم برای مدل28آی، 31.545دلار و برای مدل 35آی،39.345 دلار می‌باشد.

اما طبق گفته های بی‌ام و تنها هزار دستگاه از X1 Power Ride تولید خواهد شد پس اگر این خودرو شما را شیفتهٔ خود کرده است عجله کنید! با این حال انتظار می‌رود تقاضای بسیار بالای بازار سبب اجبار خودروساز به توسعه تعداد این محصول شود.

این شاسی بلند در سی‌ام نوامبر در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی خواهد شد پس اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این خودرو بدانید باید تا بازگشایی نمایشگاه صبور باشید.

[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:بی ام و,عکس بی ام و, ] [ 22:59 ] [ مورتال ]


بی.ام.دبلیو قصد دارد تا پایان سال 2013 سری 1 را به بازاردرحال رشد هند بفرستد.

 

آئودی  A3 و مرسدس بنز  A-Calss رقابت سختی در این بازار دارند اما بی.ام.دبلیو قصد دارد با ارایه و مونتاژ محلی این خودرو قیمت آن را کمتر ارایه کند.

هنوز مشخص نیست کدام مدل سری 1 برای بازار هند در نظر گرفته شده است.

 نسخه های 3 درب و 5 درب مدل های احتمالی هستند اما مدل کوپه و کروکی را نیز نمی توان رد کرد.

این خودرو احتمالا با موتور 1.5 لیتری توربو بنزینی و دیزلی و با پلتفرم  RWD خواهد بود.

 

 

[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:بی ام و,عکس بی ام و, ] [ 21:30 ] [ مورتال ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 4820
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1