دنیای خودرو
قالب وبلاگ
نویسنده
یاهو
لینک ویژه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای خودرو و آدرس bestcar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مازراتی از جزئیات و تصاویر کواترو پورته جدید خود پرده برداشت. ششمین نسل از کواتروپورته می تواند پرچمدار سدانهای لوکس ایتالیا باشد.

سورپرایز اصلی، استفاده از موتور توربوشارژر است. کواتروپورته جدید با موتورهای شش سیلندر دو توربو با حجم3 لیتر و یا هشت سیلندر 3.8 لیتری قابل انتخاب است. موتور 3.8 لیتری خورجینی با اتکا به همین توربینها، قادر است نیروی 530 اسب بخار را در دور 6800 دور و گشتاور 650 نیوتن متر را در دور موتور 2000 تا 4000 دور بر دقیقه تولید کند که شتاب صفر تاصد 4.7 ثانیه را برای آن به ارمغان خواهد آورد. این موتور هشت سیلندر کلاسیک فراری با تکنولوژی های امروزی برای کاهش اصطکاک و افزایش راندمان ارتقا یافته و گرچه در دورهای بالا خود را نشان می دهد، اما به خوبی قادر است این سدان لوکس را به سرعت 305 کیلومتر بر ساعت برساند.

چراغهای جلو با لامپهای زنون و LED برجسته همچون امضای مدلهای جدید مازراتی به جلوپنجره شره ای و نشان نیزه سه شاخه این شرکت ختم می شوند. در پهلوها ممکن است طراحی اینفینیتی تداعی شود. اما شکل کلی خودرو همچنان یادآور آخرین نسل همین خودرو است که به ملایمت بروزرسانی شده است. چرخهای 20 اینچی آلیاژی هم با تایرهای P Zero پیرلی در بر گرفته شده اند.

این سدان فریبنده ایتالیایی در ابتدای 2013 در اروپا و کمی بعدتر در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. انتظار می رود قیمت این ماشین قابل رقابت با خودروهایی نظیر آئودی S8 و پورشه پانامرا توربو S و جگوار XJ باشد. بنابراین قیمت پایه 130 هزار دلاری برای مدل شش سیلندر آن قابل پیش بینی است. رقمی که برای یک خودروی لوکس در حد بنتلی و اسپرت در حد آستون مارتین، قابل پذیرش است.

[ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:مازراتی کواترو پورته,مازراتی,عکس مازراتی,کواترو پورته, ] [ 13:41 ] [ مورتال ]

مازراتی بصورت رسمی از مدل 2014 کواتروپورته رونمایی کرد. سدان لوکسی که پرچمدار و الگوی اتومبیلهای تولیدی این سازنده ایتالیایی خواهد بود.
کواتروپورته جدید که ششمین نسل از این سدان محسوب می شود با نمایی تکامل یافته اما کاملا وفادار به چهارچوب طرحهای مازراتی به نظر می رسد. طراحی بیرونی تکامل یافته و در راستای طرحهای قبلی است اما در طراحی داخل کابین تغییرات بسیار بیشتری دیده می شود. صفحات نمایشگر لمسی بزرگ و طراحی لوکس داخلی در کنار چهره مردانه بدنه، عناصری هستند که احساس تازه و لذت از تجمل و متمایز بودن را به خوبی القا می کنند.
این خودرو نسبت به نسل پیشین خود سبکتر و کشیده تر است. طول ماشین حدود 5.2 متر است که 14.8 سانتی متر کشیده تر شده است اما استفاده از ساختار فولاد مونوکوک در شاسی، وزن خودرو را 50 کیلوگرم کاهش داده تا با وزنی معادل 1940 کیلوگرم، اندکی بهبود را به نمایش بگذارد. بعلاوه نباید از قطعات آلومینیومی جدید در بدنه خودرو نیز غافل بود. افزایش فاصله بین دو محور باعث شده تا فضا و جای پای سرنشینان، بهبود قابل ملاحظه ای را نشان دهد.
مدلهای اولیه کواتروپورته بصورت دیفرانسیل عقب به بازار می آیند. اما یک سال بعد این خودرو بصورت دو دیفرانسیل نیز قابل ابتیاع خواهد بود.
در ابتدای ورود به بازار مدلهای جدید، موتور V8 فراری که بروزرسانی شده و با حجم 4.7 لیتر قادر به تولید نیروی 530 اسب بخار است، وظیفه به حرکت درآوردن آن را بر عهده می گیرد. همین موتور در مدلهای فعلی تنها 453 اسب بخار نیروو تولید می کند. گیربکس نیز از نوع اتوماتیک ZF خواهد بود. انتظار می رود مصرف سوخت و تولید CO2 نیز کاهش یابد. بعلاوه موتورهای V6 و V8 بنزینی سوپرشارژر و دیزلی به تدریج و در آینده برای این خودرو قابل سفارش خواهند بود.
رقیب مستقیم کواتروپورته را باید پورشه پانامرا دانست که با وجود کیفیت بالا و مهندسی آلمانی، جلوی طراحی با پرستیژ مازراتی زانو می زند. مدلهای 2012 کواتروپورته حدود 120 هزار دلار و در ایران بین 770 تا 840 میلیون تومان به فروش می رسند و شاید این مدل در زمان ورود قیمتی بیش از یک میلیارد تومان داشته باشد.
قرار است مازراتی از کواتروپورته جدید در نمایشگاه دیترویت در ژانویه 2013 بصورت رسمی پرده برداری کند. مازراتی قصد دارد با تولید سدان گیبلی (Ghibli) به مصاف سدانهای ارزانتر بازار نظیر کلاس E مرسدس بنز نیز برود و حتی تولید SUV لوانته (Levante) نیز به این کمپانی برای رسیدن به هدف تولید 50 هزار دستگاه خودرو سالانه تا سال 2015 کمک خواهد کرد.

 

شرکت تیونینگ DMC اجرای تیونینگ و تقویت مازراتی گرن توریزمو کروک را قبول کرد و نمونه ای از آن را به نمایش گذاشت.

طبق اعلام DMC،این خودرو دارای کاپوت،سپر و اسپویلر جدیدی است که علاوه بر زیبایی و استحکام، از الیاف فیبر کربن ساخته شده‌اند و چندان وزنی ندارند.

این خودرو مجهز به سیستم تعلیق اسپرت می‌باشد و در کنار تایر های R20 305/30 در جلو و R21 305/20 در عقب به علاوهٔ کاهش 30 میلی متری ارتفاع،شاهد عملکرد بهتر این خودرو هستیم.

اما زیر کاپوت این ایتالیایی نارنجی،یک موتور 4.7 لیتری V8 می‌تپد که با قرار گرفتن در کنار سوپر شارژر 150 اسب بخار بیشتر تولید می‌کند و در مجموع این خودرو قادر است 590 اسب بخار نیرو تولید کند و در دور موتور 5400 حدود 470 نیوتن متر گشتاور تولید کند،
همچنین این خودرو در مقایسه با مدل استاندارد 82 نیوتن متر بیشتر گشتاور  تولید می کند.

این خودرو هنوز قیمت گذاری نشده است.

[ جمعه 10 آذر 1391برچسب:مازراتی گرن توریزمو کروک,مازراتی,عکس مازراتی, ] [ 13:14 ] [ مورتال ]
 
مشخصات فنی
نام خودرو: مازراتی گرن توریسمو S
مدل(طراحی): 2009
تعداد سیلندر: 8
تعداد سوپاپ: 32
حجم موتور: 4691 سی سی
قدرت موتور: 454 اسب بخار
حداکثر سرعت: 298 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100: 4.8 ثانیه
وزن: 1880 کیلوگرم
مصرف سوخت: 14.3 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول: 4881 میلیمتر
کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - پرده ای - مجموعا 6 کیسه هوا
ترمز: ترمزهای برمبو - ABS - EBD - ASR - MSP - EPB - MSR - ترمز دستی EPB
سیستم صوتی: سیستم صوتی Maserati Multi Media System به همراه صفحه نمایش 7 اینچی - کنترل از روی فرمان - همچنین سیستم صوتی Bose به همراه 11 اسپیکر - نویگیشن - سیستم TMC و MMS - بلوتوث - ورودی iPod - پورت USB - حافظه داخلی 30 گیگابایتی - سیستم Text to Speech
سایر امکانات: رینگ 20 اینچی - گیربکس 6 سرعته خودکار - گرمکن صندلی های جلو - روکش چرمی فرمان - سیستم Easy Entry برای ورود و خروج سرنشینان عقب - سیستم تهویه هوای جداگانه برای سرنشینان جلو - روکش چرمی صندلی ها - تزئین چوبی - پدال های تعویض دنده - اگزوز کرومی - سیستم Drive by Wire - سیستم SMC - سیستم تعلیق Skyhook - 4 نوع مختلف رانندگی (Normal, Sport, Manual, ICE) - سیستم Transaxle - چراغ های زنون در جلو و چرخشی در پیچ ها - چراغ های LED در عقب - سنسور پارک عقب - کروز کنترل - نشان دهنده باد لاستیک ها - سیستم Hill Holder - جمع شدن خودکار آینه های جانبی - سنسور باران - سانروف - دوربین عقب - تجهیزات سفارشی: سنسور پارک در جلو - آینه های الکتروکرویک - سیستم جدید MC Auto Shift - سیستم HomeLink
محدوده قیمت: 780 میلیون تومان
[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:گرن توریسمو ,خودرو,خودرو خارجی,مازراتی,عکس مازراتی, ] [ 16:4 ] [ مورتال ]
 
مشخصات فنی
نام خودرو: مازراتی کواتروپورته GT S
مدل(طراحی): 2010
تعداد سیلندر: 8
تعداد سوپاپ: 32
حجم موتور: 4691 سی سی
قدرت موتور: 450 اسب بخار
حداکثر سرعت: 287 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100: 5 ثانیه
وزن: 1880 کیلوگرم
مصرف سوخت: 15.7 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول: 5097 میلیمتر
کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی - پرده ای
ترمز: MSP - ASR - ABS - EBD - MSR - EPH
سیستم صوتی: سیستم صوتی Bose به همراه دکمه های کنترلی روی فرمان - بلوتوث - سیستم MMS - نویگیشن به همراه سیستم TMC Premium - پخش CD و MP3 به همراه 30GB حافظه داخلی - USB و خروجی AUX - صفحه نمایش 7 اینچی
سایر امکانات: چراغ های زنون و چرخی در پیچ ها - شستشوی چراغ های جلو - چراغ های مخصوص روز - چراغ های LED در جلو و عقب - تزئینات کرومی در طرح خارجی - طرح کرومی دستگیره ها و پنجره ها - آینه های جانبی تاشو برقی و به همراه گرمکن - سیستم الکتریکی برای باز و بسته شدن در صندوق عقب - سیستم الکتریکی برای باز شدن درها - سنسور پارک در عقب - فرمان سه پره اسپرت - سیستم تعلیق Skyhook - صندلی های جلو با تنظیم الکتریکی در 14 جهت و حافظه برای 3 نفر - سیستم ورود و خروج - آفتابگیر شیشه های عقب - شیشه های لمینیتی - یخچال - کروز کنترل - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو به همراه دو خروجی در عقب - سنسور باران - طرح های کرومی - شیفتر تعویض دنده - تجهیزات قابل سفارش: نشان دهنده باد لاستیک ها - سانروف - شیشه دودی - سنسور پارک در جلو - تنظیم الکتریکی، ماساژور، گرمکن و تهویه صندلی های عقب و جلو - تهویه جداگانه برای سرنشینان عقب - روکش چرمی فرمان و دسته دنده - روکش چوبی دسته فرمان - آینه های الکتروکومیک - سیستم HomeLink - طرح کرومی دستگیره ها و پنجره ها - تزئین چوبی داخلی - تزئین کربنی
محدوده قیمت: 780 میلیون تومان
[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,مازراتی,عکس مازراتی,کواتروپورته, ] [ 16:2 ] [ مورتال ]

 

 
مشخصات فنی
نام خودرو: مازراتی گرن کبریو S
مدل(طراحی): 2012
تعداد سیلندر: 8
تعداد سوپاپ: 32
حجم موتور: 4691 سی سی
قدرت موتور: 460 اسب بخار
حداکثر سرعت: 285 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100: 5 ثانیه
وزن: 1887 کیلوگرم
مصرف سوخت: 14.5 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول: 4881 میلیمتر
کیسه هوا: کیسه هوای سرنشینان جلو - جانبی
ترمز: MSP - ASR - ABS - EBD - MSR - EPB
سیستم صوتی: سیستم صوتی MMS به همراه صفحه نمایش 7 اینچی و 6 اسپیکر - نویگیشن - تیونر RDS - حافظه داخلی به حجم 30GB - سیستم Text to speech - سیستم TMC Premium - قابلیت پخش MP3 - بلوتوث - ورودی USB - قابل سفارش: سیستم صوتی Bose به همراه 12 اسپیکر - iPod Interface
سایر امکانات: چراغ های زنونی در جلو و چرخشی در پیچ ها - شستشوی چراغ های جلو - چراغ های LED در عقب - آینه های جانبی الکتروکرومیک - نشان دهنده باد لاستیک ها - فرمان حساس به سرعت به همراه نیروی کمکی - آینه های جانبی به همراه گرمکن و تاشوندگی خودکار - نیروی کمکی الکتریکی برای باز شدن صندوق عقب و درها - سنسور پارک در عقب - فرمان سه پره اسپرت به همراه روکش چرمی و دکمه های کنترلی - سیستم Easy-entry - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو به همراه دو خروجی برای سرنشینان عقب - کروز کنترل - سنسورهای ضد مه خودکار - سنسور باران - روکش چرمی - سیستم Skyhook Sport - دو خروجی اگزوز بیضی شکل با روکش مشکی - شیفترهای تعویض دنده - پدال های اسپرت آلومینیومی - تجهیزات سفارشی: آینه الکتروکرومیک داخل - سنسور پارک در جلو - گرمکن صندلی های جلو - حافظه تنظیمات صندلی های جلو - سیستم HomeLink - تزئینات چوبی
محدوده قیمت: 850-830 میلیون تومان
[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:خودرو,خودرو خارجی,مازراتی,عکس مازراتی, ] [ 15:59 ] [ مورتال ]

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وب

جدیدترین عکس ها , توضیحات و اخبار روز دنیای خودرو‍
آمار

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 186
بازدید کل : 4755
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1